Svar på kommentarer

Tänkte svara på lite kommentarer jag fått under den senaste månden:

Anonym
om Nästa köp...?:
Åh gud vad snygga! Vart har du hittat dem?! (kilklackarna)
Svar: Dom kommer ifrån Scorett!

julia om Hörs efter bion!:
Har du färgat dina ögonbryn? 
Snyyyggt! :)
Svar: Nejnej haha, jag hade målat dom, vääääldigt fult just den dagen, vet inte vad jag tänkte med.

ida
om The acts of forgiveness and love:
Vart har du köpt ditt linne? <3 (linnet med spetsvoulanger)
Svar: Det har jag faktiskt gjort i slöjden, kan visa det nån gång!

Anonym
om Hörs efter bion!:
har du några syskon? (:
Svar: Ja, tre småbröder och en lillasyster.

Linn Olsson ([email protected]) om INSPIRATION:
Åh vart kommer Harem byxorna ifrån Jensisen? Puss
Svar: Hihi byxorna kommer ifrån Lindex, ska kolla på dom imorn faktiskt!

Amanda ([email protected])
om R.I.P MIN MOBIL?!:
har du fått din mac än? :)
Svar: Japp! Det är många som frågar och jag fick faktiskt den första veckan. (Vi får en egen dator på min skola jag går på för er som inte visste)

elin
om Önskelista 2010:
vart kan man köpa juicy mjukis dressar någonstans? :)
Svar: Jag brukar kolla antingen på deras hemsida eller på Raglady finns det många också.

natasha om Önskelista 2010:
vart kan man köpa vanilla parfymen & vad kostar den ? :)
Svar: Den är inte dyr haha! Var kan den kosta... 250 för den lite större flaskan? Den finns på Åhlens i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0