Önskelista 2010

Har skrivit mig en önskelista nu inför både julen och min födelsedag. Det är ju trots alla inte långt kvar! 25 dagar till jul & 60 dagar till min födelsedag. Så man måste ju börja kolla runt lite. Inte hittat något jag verkligen, VERKLIGEN vill ha utan jag har hittat lite småsaker eller något som verkar kul att ha och saker som jag skulle vilja köpa nu men önskar mig istället. Tycker det är bra att önska sig pengar faktiskt, även om det inte är så kul att ge bort. Men när man har pengar så kan man köpa sig vad man vill. Det är bättre typ om man åker bort till något annat land eller hittar någon annorlunda speciell butik så har man ju pengar att köpa där med, än om man har presentkort på någon speciell butik och så hittar man inte riktigt det man vill ha där.

I alla fall, jag önskar mig:
• Juicydress, mörkrosa.
• Makeup Stores parfym, den ljusrosa.
• Kilklackar Te Amo, från Scorett.
• Shepherds uggs.
• Klockor, vit i plast eller annan.
• Smycken, Pearls For Girls, Diddi, Snö, Miss Dee
• Pälsmössa från Raglady.
• Jeansleggings från Nelly.com
• Fransk nagelmanikyr
• Löshår, nailhair.
• Pengar, helst inte presentkort.
• Väska från modekungen.
• Vanilla parfymen
• Tröja från NovaQueen

Några av sakerna från min önskelista:


elin
Datum: 2010-12-01 Tid: 20:39:53

vart kan man köpa juicy mjukis dressar någonstans? :)

natasha
Datum: 2010-12-07 Tid: 16:34:10

vart kan man köpa vanilla parfymen & vad kostar den ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0