R.I.P MIN MOBIL?!

Skulle låsa mobilen så blev den bara helt svart plötsligt som om den är avstängd eller dött eller nåt. Men jag hade fan typ 80% batteri och den visas ju en grej som snurrar innan den stängs av helt. Va e detta!?!? Need my phooone. Jaja, den blir väl bra när jag får komma hem och ladda den eller nåt.. Hoppas ja?

Sitter iaf i skolan nu, har svenska fast jag är klar med allt och vi slutar ändå om 1 min. Så måste skynda ner till mamma som står på parkeringen så drar vi och hämtar upp Linn. Sen drar vi till Ullared! tänkte jag kunde uppdatera från mobilen därifrån men nene då är den sönder eller nåt. Jävla snopppppp. Jaja ha det fint!
Ledsen chey..

Amanda
Datum: 2010-11-30 Tid: 22:09:42

har du fått din mac än? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0