JFB is back on track

JFB här, your one and only source into the scandalous lives of Torslanda's elite. Ok, det var på skämt. Har ni saknat mig? Har spenderat några timmar framför datorn för att få till en bra design. However, kände för att börja blogga igen men problemet är att jag har inget att blogga om haha. Men det är så kul att blogga för då har man något att kolla tillbaka på.
Kolla bara mina gamla inlägg jag inte raderat här nere. Skratta gärna haha, humor på hög nivå. Ångrar att jag raderat mina andra bloggar, hade räckt till en hel humorserie :))))
I fredags spenderade vi kvällen hos Linnea. Bara tjejer, kan inte bli mysigare. Här har ni några bilder från fajsbock (dom alla päron uttalar det..)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0