Idag var det en ny Jennifer som vaknade upp!

Ja som sagt, idag var det en ny tjej som vaknade upp. Förberedd på ett nytt år med nya framsteg och nya framgånger. Man kan inte förändras, man är alltid den man är. Men ibland händer det att vi mognar, tar nya steg och ser framåt istället för bara här och nu! Jag känner att jag inte varit mig själv de senaste. Man kan inte intala sig själv att vara någon annan, inte i längden. Jag är ingen perfektionist, men jag kan hata smuts och spindlar för de?
Men när det gäller att ta tag i saker så är jag faktiskt en hejare på det. Åtminstone från och med nu, haha!
Jag ska vara den glada och positiva tjej som finns inom mig, någonstans iaf..? Förbered er, för jag kommer ta er med storm!
Med vänliga hälsningar...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0