Angående mitt lilla experiment...

Jo, som sagt var så handlade jag med mig lite grejer hem från stan igår. Jag har länge varit ute efter ett bar svarta jeans men har aldrig hittat några, perfektionist som jag är... Så hittade jag ett par gråa som var bara sådär helt jävla P E R F E K T men självklart så är dom ju gråa. Så kommer fanny på att man kan ju faktiskt färga dom. Och det var va jag tänkte göra.
Hade aldrig gjort det tidigare så vi chansade lite och lyssnade på va dom i butikerna sa, hur man skulle göra osv.
Kan säga såhär. Det blev jävligt fail. Dom blev inte alls svarta utan helt fläckiga som dom var när jag köpte dom. Då var dom gråa med några ljusa fläckar på. Men, ändå blev jag supernöjd! Det blev nog nästa bättre nu än va det hade blivit om dom var helsvarta tror jag? Epic fail skulle jag vilja kalla det! Glömde för och efterbild men såhär blev resultatet:
Man ser dock inte så mycket, kanske för att dom blev rätt svarta ändå? Det blev skillnad iallafall och jag är nöjd!
Byxorna kommer ifrån Rut m. Fl. och färgningsmedlet köpte jag på Åhlens.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0