Sleepover @ my place.

.
Fanny sover här inatt! Lov o sånt liksom.. Pontan och Kevan va här förut så kolla lite film o så. Sen när dom gick tjockade vi oss lite. Nu passar vi nog in på biggest loser. Jaja har inte så mycket att berätta. Varit på konfaläger hela helgen. Var faktiskt helt okej kul! Finns lite bilder på facebook osv. Men ha de gött allihopa o nu blir de sängen för mig o F! Puss

julia
Datum: 2010-11-01 Tid: 14:39:57

haha snygga :D

lovisa
Datum: 2010-11-01 Tid: 15:06:11

är allt bra idag?:)

carolina
Datum: 2010-11-02 Tid: 22:46:33

Hej! kan du hjälpa mig med min designer? jag behlöver lite hjälp!



svara på min blogg så är du snäll!

M
Datum: 2010-11-03 Tid: 01:29:09

visst har du gjort en fransfärlängning? skulle du kunna berätta lite om vart du gjorde det/ hur mycket det kostade/hur det funkar och lite sånt? puss på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0