Take me back too...

Sommaren 2010. Helt underbar om man tänkter tillbaka, en slapp men go sommar. Nästa ska bli helt awesome, planerat allt in i minsta detalj, saker som måste göras och saker som absolut inte får göras, haha. Längtar så jevla mycket till sommaren va. Fast rätt mysigt med vinter nu också när det är jul och snö! Har faktiskt bara 2 veckor och 3 dagar kvar i skolan, och så kanske jag ska bort nästa måndag och fredag så då blir det bara 11 skoldagar kvar. Låter helt sjukt, åååh va jag längtar till Dublin, julafton och nyår. Ska upp till sälen på nyår med min goaste Fanny, fast inget bestämt än, men mer om det senare. Nu ska jag återgå till min franskalektion. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0