Svar på tal; ögonfransförlängning

M om Sleepover @ my place.:
visst har du gjort en fransförlängning? skulle du kunna berätta lite om vart du gjorde det/ hur mycket det kostade/hur det funkar och lite sånt? puss på dig!
Fick en fråga om min ögonfransförlängning som jag har. För er som inte visste det så jobbar min mamma med det så jag har den turen att få de gratis oså hehe. Men hon och hennes kompis startade deras egna företag som heter Luxurious Lashes för nått år sen tror jag.

Kan berätta lite om det. Vad man gör är det att man får en lösögonfrans fastlimmad en och en på varje ögonfrans. Lösögnfransarna ramlar av tillsammans med själva ögonfransen. Man bör fylla på fransarna var tredje vecka ungefär. Då har inte så många hunnit falla av än så att det ser konstigt ut. Ett nyset kostar 1600:- samt 450:- för påfyllning helt var tredje vecka.
Dom har även en hemsida som ni kan besöka: www.luxuriouslashes.com




carolina
Datum: 2010-11-03 Tid: 23:05:15

asså jag vill typ ha de som du, och som



http://josefinlarsen.blogg.se

eller ah, liknande :)



tacksam för svar på ett inlägg på min blogg :)

carolina
Datum: 2010-11-04 Tid: 00:52:45

jaa, ja tack jätte gärna!



min mail står där uppe.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0