Just nu; skolan

Sitter i skolan nu, har franskar vilket suger jao. Låååång dag idag. Slutar 4 och sen skulle jag egentligen direkt till konfan och direkt efter det till zonlagsträning. Men jag gjorde som ester och josse och bangar konfan. Inte tränat på 1000 år verkligen så ska bli kul. Fattade inte grejen med zonlag först haha, massa som skrev typ grattis, hörde att du blev uttagen till zonlaget, haha. Men det är massa jag känner som ska dit så ska väl bli kul. Blir målvaktsträning för mig, jag typ överansträng mina knän eller nåt så har skitont. Får se hur det går med den saken.
-2 grader ute. Snö imorn också. Ska fan bli roligt faktiskt. Orkar inte med blött och halvkallt. Då har jag hellre vinter, snö och minusgrader. Hörs senare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0