Hellcats!

Vet inte om det är nån som har sett serien? Fick den av mammas jobbarkompis innan jag åkte till Gävle och nu har jag kollar 5 avsnitt. Så grymt! Grymma skådespelare också!

Den handlar om hon tjejen med lockigt hår som inte har nånstans att bo så får hon reda på att en hejarklacksgrupp (hellcats) har ett ställe att bo på tillsammans där dom tränar oså och då hon försöker komma med i den hejarklacksgruppen. Sen händer det ju massa annat också eftersom att det är en serie. Grymt sevärd!
Så nu blir det lite mer hellcats för mig tillsammans med goaste vinägerchips och fanta exotic. Favoriterna!

isabella
Datum: 2010-11-05 Tid: 11:06:08

Kolla min nya blogg, och fråga ngt i mitt bloggsvar! :)

Clara
Datum: 2010-11-05 Tid: 19:44:16

Hej! Jag skulle behöva hjälp med min bloggdesign, skulle du vilja hjälpa mig?:) Kram

Anonym
Datum: 2010-11-05 Tid: 22:09:04

har du bra kontakt med din pappa?

Clara
Datum: 2010-11-05 Tid: 23:41:41

SV: Allting haha :( en helt ny design hade inte suttit fel alltså! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0