Ny blogg!

Haha japp, Linn tröttnade på att blogga med mig så hon bestämde sig för att skaffa en egen. Själv måste jag ha någonting att skriv av mig i, visa bilder, annat jag köpt/vill köpa eller bara något jag hör eller ser. Måste liksom dela med mig av det! Så fick bli en blogg till mig med. Kommer inte direkt kämpa för massa besökare eller så. Tycker bara det är kul!


En sak stör jag mig på med designen och det är att jag inte får bort det stora mellanrummet under "JENNIFER BERG". Det finns liksom ingenting där. Inget man kan ta bort eller någonting. Fattar inte riktigt... Får väl försöka lösa ddet på nåt vänster. Hinner inte blogga mer idag. Har en jobbig engelska text jag måste kunna tills på fredag på svenska! Orkar inte med någonting haha. Slutar 12 imorn, får väl nöja mig med det. Ha det så fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0