I wanna be a billionaire so fucking bad.

13-05-2010 00:17
Gick hur bra som helst att cykla hem haha! Väldigt opumpade däck och skevt styre vilket gjorde att jag ramlade typ in i en buske. Rätt så pinsamt svar ja. Hahaha! Nu är jag i alla fall hemma. Ska nog sova tror jag. Det är visst ingen hemma här imorn. Så får väl se om jag stannar hemma med några eller nåt eller ifall jag hittar på något roligare. Behöver nog komma in till stan och köpa nåt fint till Cicci också en snabbis. Så har jag något att göra imorn på dagen. Har bara suttit hemma hela dagen idag haha. Dagens bilder:
Haha njaaaa kom nog inte hem med dom allra vackraste bilderna kan man lugnt säga. Ingen ville vara med på kort idag. I alla fall inte med min kamera haha! Josefin har nog fler bilder. Puss & hej

tina
Datum: 2010-05-14 Tid: 20:22:44

va söt blogg! :)

tina
Datum: 2010-05-14 Tid: 20:22:46

va söt blogg! :)

tina
Datum: 2010-05-14 Tid: 20:22:56

va söt blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0