Hemmamys.

12-05-2010 22:38

Sitter hemma och har rätt så tråkigt haha. Superdåligt väder ute idag! Regn hela dagen. Har varit trulsefestivalen hela dagen. Hängde runt i skolan med märta och coolade mig nästan hela tiden. Jättetrevligt. Nu ska jag chilla till någon film i någon timme innan jag tror jag somnar haha! Blir det bra vädet denna helgen ska jag försöka ta mitt första dopp... Vet inte riktigt var som händer i helgen ens. Ska till Cicci på lördag med tjejerna. Får se vad som hitt's på.
Hittade en bild på mig från i somras precis efter Bulgarien. Så underbart vackert brun. Puckat nog färgade jag håret BLÅSVART när jag hade fått mina ljusa fina solblekta toner i håret efter resan. Haha ja.. så där ser jag ut i svart hår i alla fall! ;)

Hanna Mentzer
Datum: 2010-05-14 Tid: 10:03:22

DU VAR FIN I SVART HÅR!!!!! :D

Hanna Mentzer
Datum: 2010-05-14 Tid: 10:04:57

DU VAR JÄTTE FIN I SVART HÅR!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0