Helvete helt enkelt.

1. Min iPod är verkligen totally gone.
2. Mitt internet segar bajs.
3. Jag är trött och sliten och allt och bara MÅSTE hitta min iPod!!!!!!!!!!!!!!!!

Asså helt seriöst. Vart är den!? Hade den senast påväg hem från bussen i torsdags. Så kom jag hem och stängde av den typ 30 meter från dörren som vanligt och slängde den på jackan och väskan i en hög i hallen. Sen bytte jag om och åkte iväg. Jamen vart har den hamnat nu då? Inte i någon av mina väskot, inte någonstans i hallen, inte i mina kläder och tyvärr inte i min skinnjacka henner. VAAAAAAART!? Och mitt internet är ju så segt så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Man skriver in adressen och trycker på enter. Ingenting händer. Man gör det igen. Ingenting händer. Man gör det igen. Ingenting händer. Man slår på datan tills den typ går sönder. 4 minuter senare öppnas sidan. ÅH KUL.
AOFNALOIma OMFa lodnmsglodn<s4fdöfmsdkfmsldkfm slmfl . Tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0