Bruna-vita

02-05-2010 13:13

Slutade använda mina "vita" converse helt förut. Fick nya svarta som var mycket snyggare. Använder dom mest inte för att dom var så smutsiga. Så bestämde jag mig för att få dom vita igen. Gjorde såhär:

Putsade tyget med ta-bort-medel (galltvål tog jag) med en svamp.
Använde något speciellt medel för gummin som jag putsade med en svamp (minns inte vad det heter)
La skorna i klorin i 36 timmar ungefär.
Tvättade skorna i 30 grader i tvättmaskinen.
Sen putsade jag dom med svamp och tvål igen och tog bort det mellan gummit som inte försvann.

Funkade hur bra som helst. Ni kanske inte visste hur bruna dom var förut. Nu är dom verkligen VITA!
( b i l d e r n a  f ö r s v a n n  n ä r  j a g  f l y t t a d e  b l o g g e n )

(ingen aning om vilken kategori inlägget skulle ligga i så fick bli inspiration)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0