Ännu en söndag..

Säger verkligen det, söndagar är så inte okej! Jag har träningar på morgonen från halv 11 till 12. Sen när man kommer hem ska det duschas och ätas och allt sånt. Sen sitter man mest och kollar på tv eller sitter vi datan i väntan på en tråkig skolvecka..

Men just idag känns allt så mycket bättre! Åkte till träningen imorse, taggad som fan! Så var det ingen träning haha. Så hjälpte till att sätta upp våran nya studsmatta med nät så mina syskon kan hoppa själva. Sen gick jag in och tog en dusch och klädde på mig lite. Nu ska vi snart iväg till björkö och äta middag med några. Ska locka håret och sminka mig nu.
Jättesöt och gullig bild från mammas underbara mac dator. 11 skoldagar kvar! Ö v e r l y c k l i g .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0