3 filmer

11-05-2010 20:39

Blev på filmhumör när jag kom hem efter en heldag på stan med tjejerna då vi hade stadsvandring. Kanske inte det roligaste med vi fick iaf börja 10 och sen slutade vi runt halv 3 inne i stan, så var väl hemma vid 20 över 3 typ. Imorn är det Trulsefestivalen, börjar 10 och slutar typ... 2 kanske? Ingen aning men sen är vi iaf lediga tills på söndag ju! Hur härligt som helst orkar inte jobbig skola. 
Har iaf när jag varit sjuk lyckats missa SO provet och svenska inlämningen. Har knappt hälften av anteckningarna till SOn och kommer behöva MINST 3 om inte 5 timmar mer till att skriva klart svenskan. J o b b i g t.

Blev dessa filmer iaf:

Dear John

Remember me

The last song

Den sista (the last song) har jag inte tittat på än.
(Uppdate) Men den funkade inte ens såg jag nu. Hade jag inte förväntat mig heller. Det va någon som hade filmat bioskärmen så det var jättesuddigt och fult haha. Men den är ju såpass ny så..
Dessa filmer är inte alls min smak av filmer. Gillar spänning och lite med action i det hela haha! Så jag är inte den typen som kollar Glee, Gossip girl eller OC. Har iofs aldrig sett OC så vet inte vad det är. Men tror det är lite som one tree hill som jag tröttnat totalt på efter alla 7 säsongerna. Jag gillar mer typ lost och heroes och sånt. Men kände lite för det idag. Dear John och Remember me var iaf väldigt bra. Så ni som inte sett dom borde!

SOFIA
Datum: 2010-05-12 Tid: 21:53:23

Vill se alla dom filmerna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0