1000 saker samtidigt.

15-05-2010 23:26

Känner att jag gör 1000 saker samtidigt. Började städa garderoben. Eller aa rensa då. Ska sälja lite kläder på tradera och se om jag får något för det. Så har jag satt upp och ändrat lite hyllor i garderoben så nu ligger det massa skivor och galgar och kläder överallt (i högar i alla fall haha) mitt i allt går jag in på bloggen och ser att kommentarstexten är jätteliten och ful. Så nu har jag försökt ändra den. Och mitt upp i det känner jag att jag behöver städa och damma alla bord och andra utrymmen som lätt blir dammiga. Men nu är jag iaf klar med bloggen och städandet. Ska fixa garderoben så hör jag av mig sen!
Bild på mig och ebba från Ciccis tjejmiddag förra året som även var idag. Exakt ett år gammalt kort. Haha inte förändrats mycket alls ju. Bara håret som inte är svart. Hon hade även tjejmiddag idag med alla goa tjejer men kunde inte komma :(

Anonym
Datum: 2010-05-25 Tid: 14:38:04

du borde färga tbx håret svart . du har as fint hår nu med men thats soo jennifer med svart hår. saknar :D

Anonym
Datum: 2010-05-25 Tid: 14:38:50

btw . när man komenterar din blogg tar ett ord upp hela sidan , skall det vara så .. ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0