Trevligt kväll i solen med grill och mys

Kom hem från en trevlig grillkväll för någon timma sen. Kände att gårdagen och förmiddagen var skit och var i ett desperat behov av att göra något så åkte hem till Linn. Såklart när man väl hittar något att göra orkar man inte längre pågrund av att man inte hittar något att ha på sig eller känner sig trött och ful osv, några vet säkert vad jag pratar om. Exakt så kände jag, men vid 6 ungefär kom jag iväg. Och så drog vi iväg och grillade lite och träffade massa folk som samlades och myse i solen. Efter det åkte jag hem och nu har jag bara chillat framför TVn i någon timma. Ska göra i ordning mig för det kommer en dag imorgon också som jag ska ta hand om väl har jag lovat mig själv! Ha det så bra my friends.
Blev Linns bild idag, förväntade mig inte att vi skulle träffa massa folk och hitta på så mycket så kameran stannade hemma. Den åker med imorn ist!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0