Tidsfördriv.

AVSLUTA MENINGEN :
Jag har insett att min senaste kyss: var för ovanligt längesen.
Jag lyssnar på: avril lavigne - the best damn thing.
Jag pratar om: vad jag känner känner att prata om.
Jag tycker om: att märta är social.
Jag avskyr när folk: tror dom är coola och kaxar på telefon mot någon om en liten skitsak.
Min/mina närmsta vän/vänner är: linn + massa andra goingar.
Min första vän hette: säkert ett fint namn men jag minns vem det var.
Kärlek är: otroligt jobbigt att komma över.
När jag borstar tänderna: så tänker jag på hur jävla fula och gula tänker jag egentligen har.
När jag lagar mat: blir det oftast inte gott..
Jag tänder på: killar med snygg och brun överkropp heheh.
Det sexigaste yrket är: killarna som hjälper en med liften i skidbackarna, så trevliga och charmiga.
Det är charmigt när: jag sjunger.
Jag är rädd för: spindlar.
Den värsta känslan är: när man inte vet vart sin mobil är!
Den bästa känslan är: när man hittar mobilen igen.
Jag är bäst på: att skämma ut mig tyvärr.
Jag är sämst på: att skratta vackert.
Om jag va ett djur skulle jag vara: en fågel.
Om jag va en insekt skulle jag vara: en spindel för då skulle jag utrota mig själv.
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en vass kniv.
Jag kommer alltid att vara: Jennifer Berg
Det finaste som finns är: högklackade skor :(
I sommar: ska jag vara mig själv och skita i vad alla andra jävlar tycker om mig.
Sist jag grät var: när jag fick ett ryck på kvällen i sängen och började deppa som alla får då och då.
Jag kan: stänga av datan nu så alla denna text jag lagt ner tid på försvinner, vilket jag inte ska göra men jag kan.
Jag kan inte: hålla mig vaken hela natten.
När jag vill tänka går jag: på tå.
När jag bakar så bakar jag: nåt med choklad!
Min mobiltelefon är: rosa och antik.
När jag vaknar på morgonen: somnar jag igen.
Innan jag går och lägger mig: ligger jag och drömmer om perfekta livet typ..
Just nu tänker: på mig själv i perfekta livet med en pool och ett stort hus och en varm sommar och massa vänner och en jättenajs fest i mitt hus med massa goa människor och hög bra musik och en stor garderob fylld med skor och kläder.
Bebisar är: så jävla söta och så förbannat jobbiga.
Idag har jag: fått sommarlov.
Ikväll ska jag: sova.
I morgon kommer jag: åka till stan och köpa en kavaj sen hem och sola.
Jag vill verkligen: att jag inte ska vara jobbig och blyg mot vissa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0