(oseriöst för er som inte fattar)

Såhär vacker blev min tröja efter att Felix Norin skvätte ketchup på mig. Själv fick han en droppe på sitt lilla snöre på sin tröja sig för att han inte flyttad på sig när han satt på min plats. Fick även ketchup på min nya kavaj som jag får föröka tvätta bort med vatten imorn. Annars så är enda sättet att få den ren att tvätta den på kemtvätt. Blev bara så fruktansvärt arg att jag sprang efter dig som ett elakt monster med röda blodfläckar på magen och dricka i handen redo att skvätta på dig. Ledsen om jag skrämde dig eller nåt eftersom att du gick hem :( Själv har jag inga stora problem med det men ville bara informera er :) Och jag är lika omogen jag också jag vet. Så förlåt så mycket för att jag skvätte ketchup på ditt snöre, du kan få ett nytt om du vill.

hanna
Datum: 2010-06-19 Tid: 13:28:39

asså han spelar över ? hahahha så jävla omogen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0