Sommar 2009.

Jag älskar att kolla på gamla bilder. Och det är precis vad jag gjorde nyss. Kan dela med mig av några bilder från just förra sommaren:
En kväll med Fanny i Juli och en vaaarm dag på liseberg med Linn.
Kväll på andalsbadet med Sofia och Linn i Juli.
Kväll i Erikas jacuzzi i Juli.
Jag Ida första skoldagen i cafét och lite senare samma dag på Liseberg.
En dag på Liseberg första dagen när det öppnade i Maj.
Hahaha snygga bilder på Ebba en dag i skolan precis innan skolavslutningen i Juni.
En dag i stan på mig och en dag på Liseberg med Fanny i juli.
Bild från en dag på Lillebybadet med trevligt folk i Juni.
Underbar helg hos Ida i Juni.
Två dagar i stan en med Ida och en med Malin i Juni.
Dag på Liseberg i Juni tror jag.
Två bilder från NRJ i Augusti. Vad var det för speciellt med den killen nu igen? HAHA
Två bilder från underbara bulgarien i augusti.
Precis innan en dag på Lillebybadet i Juli.
Innan en dag på Lillebybadet i Juni och en kväll på andalen i augusti.
Två cambilder, den första från Juli den andra från Augusti.
Ååååh så mysigt med gamla bilder, man får sånna minnen. Ska verkligen spara massa bilder från denna sommaren!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0