Snygga väskor till ett snyggt pris.

Hittade dessa väskor på nätet nyss. Det är till exempel en fejkmodell av den nitväskan från modekungen för 800 kronor egentligen som jag hittade på bianco för 400. Den andra lilla väskan för 200 som jag sett i butik är en liten söt svart väska att bara ha mobilen och blånboken i, det var inte mycket mer som fick plats men ändå rymlig och bra för att var så liten. Mycket snyggare i verklighetern må ja säga. Den tredje väskan högst upp för 319:- hittade jag på ellos.se. Bara helt slumpat men tyckte den var snygg. Det är lite en sån väska som jag letar efter just nu, rymlig och snygg som man kan ha både runt handleden och runt axeln. Tre snygga väskor till riktigt snygga priser helt enkelt!

amanda
Datum: 2010-06-21 Tid: 23:04:42

sv: vi saknar dig med<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0