Skitsommarlov!

50% av sommarlovsstarten har jag bara legat inne och degat. Känner att detta är sämsta sommarlovet någonsin och jag bara hatar det. Måste göra någonting men det känns som alla bara sitter inne och inte gör någonting precis som jag. Allt beror på det jävla vädret. Vad fan är det för jävla människor som kan se så himla fel om vad det ska bli för väder? Regn, nä då blir det sol, sol (som det står hela tiden) nej då blir det moln över hela himlen. Och vad ska man göra en sån här dag? Jo det är precis sånna här dagar man bara vill ligga hemma och kolla på film. Igår när jag skulle lägga mig konstaterade jag att jag sovit från 01.30 till 09.00 gått upp och ätit frukost lagt mig igen och vaknat vid 3, gått upp och kollat lite lost, gjort iordning mig och sånt, lagt mig igen vid 6 vaknat vid 8 igen, kollat på TV tills klockan 10 och då mådde jag bara så dåligt. Var så rastlös så jag bra sprang runt och hoppade omkring och grejade i timmar. Sen försökte jag sova vilket inte gick så bra eftersom att jag sov i 6 timmar under dagen. Nu vaknade jag nyss och mår i alla fall bättre. Men fy fan om jag inte hittar något att göra idag. Fy fan!

Jessica
Datum: 2010-06-23 Tid: 11:08:32

Samma här, fast idag ska jag dock ut lite grann :)

CANDY A LA TRÄNINGSFREAK
Datum: 2010-06-23 Tid: 11:14:15

FÅ FLER BESÖKARE PÅ NÅGRA MINUTER!

bara ett litet tips, funkar fint för mig :)



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=candydarling

Anonym
Datum: 2010-06-23 Tid: 11:37:47

Hej! Nu när jag kollat in din blogg så kommer det ett tips från mig!

Läs mitt senaste inlägg om hur man tjänar snabba pengar :)

Om du ni gillar det så kan du väl följa mig via bloglovin? )

Kram:)

Leila
Datum: 2010-06-23 Tid: 11:37:58

Samma här, när jag haft träning så har jag gått. Men det börjar närma sig semestern, så det ska bli kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0