Nyss kommit till Linn.

Kom hem för nån timma sen till Linn. Ska sova här inatt så åker vi imorn. Var ute och träffade lite folk, tog en prommis och sen gick vi hem, jag käkade lite och så sitter jag här vid datorn nu medans linn tar en dusch.

Kan berätta lite om dagen, cyklade hem till sebbe med elin så var nathalie där. Så åkte vi ut med sebbes gummibåt och åkte sån där uppblåsbar ring efter. Hur kul som helst hahaha! Har massa skavsår från ringen när man guppade och grejade i vågorna, gör hur ont som helst och har stora bölder på rumpan haha :( Elin har massa bilder som hon ska skicka sen när hon kommer in på datorn! Själv tog jag kanske högst 4 bilder eller något haha! Sen när vi skulle lämna båten igen så tog jag med mig handduken runt mig för vi skulle ändå inte åka i några gupp eller bli blöta eller något. Just då är det ju såklart jag som ska ramla i vattnet! Frussen som en jävla isboll :( Hahaha det var inte kul må ja säga!
Men som sagt så sitter jag nu hos Linn så hörs vi väl imorn! Puss o haj.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0