Nyinköpt som inte visats på bloggen:


Snygga sommarshorts och en snygg kavaj. Kavaj passar verkligen till allt! Och jag säger som Linn. Den blir inte direkt lika prickig när den sitter på. Man kan vika ner ärmarna också om man inte föredrar det prickiga.
Nu när jag har pengar igen har jag några saker på min inköpslista:
1. Ljusa sommarshorts från Tessi.
2. Två somriga fina bikinis.
3. Klippa håret + slinga + löshår.
4. En eller två fina väskor.
5. Ringar + andra smycken.
6. Och till sist nya underkläder.
Shortsen och bikinisarna börjar jag med. Fast jag är verkligen sämst på att hitta fina bikinis... :(

ida
Datum: 2010-06-19 Tid: 11:51:08

svar: klänningen är från indiska :)



riktigt snygg kavaj där jennifer !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0