Lugn och skön tisdagsmorgon.

Har precis lyxat mig i en härlig varm scrubdusch, och nu sitter jag här i min nytvättade morgonrock, har precis smörjt in mig och ska nu måla naglarna och mysa framför en film. Fräsch o go ;) Får se om vädret bättrar sig, isf blir det ut och träffa någon eller några hoppas jag.

Brände mig ordetligt på axlarna igår haha! Jag som försökte sola bort mina ränder från klänningen från skolavslutningen. Satt med ryggen mot solen hela dagen. Och så kom jag på igår när jag kom hem att har hade ju en BH liknande bikiniöverdel på mig som såg precis likadan ut som klänningen. Så nu har jag ännu skarpare ränder på ryggen haha! Blir till att sola med bandeau bikini nu, hur ful jag än ser ut i det. Men ha det så bra så hörs vi sen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0