Bad på lilleby, mys med folk.

När jag kommit hem och ätit lite messade jag runt till lite folk och hörde vad dom hade för planer för dagen. Själv var jag väldigt badsugen and so was vanessa. Så vi tog med ida och nathalie till lillebybadet för ett litet eftermiddagsdopp i det underbara vädret. Sjukt härligt var det i vattnet. Efter det åkte vi hem till vanessa en sund och senare vidare till maxi och köpte lite vindruvor och choklad. Uppe vid dammen mötte vi på johanna, cornelia, emily, olivia och robert som satt och myste i solen. Så vi gjorde dom sällskap ett tag innan jag drog hem och dom andra vidare till mustadammen för att träffa lite folk tror jag. Nu sitter jag här framför datan och har käkat tårta och kollar på mer hannah montana. Fastnat lite hehe... En söt enstaka bild som finns kvar på min dator efter dagen:
Finns lite fler bilder från midsommar och dagen på facebook så bara att kika där om ni är nyfikna. Mitt minne på min dator har blivit helt fullt så var tvungen att radera massa onödiga bilder och sånt (mest för ordningen i alla mapparnas skull haha). Så nu är alla säsonger av One tree hill och Lost borta. När ja har tråkigt brukar jag faktiskt kolla tillbaka på gamla avsnitt från tidigare säsonger och gråta lite för det är så bra. Men bara ibland.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0