Party songs.

Har legat på stranden som senaste dagarna och stekt med massa olja och grejer. Till slut tröttnar man då tar jag alltid min ipod på hög volym och lägger en tröja som precis täcker öronen och ögonen. Då känns det som man ligger i skuggan och sover lite fast man ligger i solen och blir brun hehe. Just nu kör jag på massa goa partylåtar:

Akcent – On & On (Rene Rodrigezz Edit)
Yanou – Children of the sun - R.I.O. Radio Edit
Sonic Palms – In Your Dreams - Radio Edit
Swedish House Mafia – One (Radio Edit)
Far East Movement – Like A G6 - Feat. The Cataracs
Spencer & Hill – Dump Party - Radio Mix

Låtarna med fet stil har jag fastnat mest för. Har min goa partyplaylist DANCE ANTHEMS med bara massa dunk och partylåtar! Underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0