Kissies låt:

Kände för att blogga lite hehe. Och jag måste faktikst säga att jag tycker kissies låt är så jävla bra hahah! Trodde den skulle vara sämre men den är as go! :D Blivit helt beroende av bloggar som jag måste hålla mig uppdaterad med konstant. Följer Josefin larsen, Linnpis, Erikas, Baby S, Dessies, Kenzas och Kissies varje dag. Paow ibland men hon är så... inte med på min lista. Tycker alla dom har så underbart liv. Festar och grejar och har massa pengar, åker utomlands hela tiden och köper massa grejer hela tiden. Hahaha vill ha det så! :(

erika skyttä
Datum: 2010-07-16 Tid: 00:53:36

Kul att du läser min blogg och kul att du har börjat uppdatera din igen!

Men om jag e medräknad i "Tycker alla dom har så underbart liv. Festar och grejar och har massa pengar, åker utomlands hela tiden och köper massa grejer hela tiden. Hahaha vill ha det så! :(" så blir jag chokad haha! Men du kanske bara menade kändis bloggarna?

josephine
Datum: 2010-07-26 Tid: 22:42:44

Du e inte ensam:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0