Ingen uppdatering här inte.

Är i gävle nu för er som inte visste ;) Och har inte orkat öppnat datan, mobilen var varit urladdad och allt så har inte haft någe kontakt med omvärlden förrän igår typ. Känner att så fort jag sitter framför datan slösar jag bort massa dyrbar tid av mitt underbara sommarlov! Det är ju världens bästa väder här i gävle mycket bättre än i göteborg. Där är det halvdant sådär lite molnigt så man inte vet om man ska ta vara på dagen eller inte. Lite blåsigt och halv kallt. Här är det strålande sol i lååånga perioder och temperaturer upp mot 30 grader. Helt sjukt, nästan som utomlands. Igår låg jag i solen vid vattnet i kanske en 10 min en kvart. Och ja fick verkligen solariebränna på den tiden. Haha kommer nog aldrig hem, trivs bra här. Inget trubbel eller något bara njuta och ha det bra. Så hörs här när jag har något att skriva.

Ps. Vill du mig nåt snabbt är det bättre att ringa, kollar på mobilen högst en gång varannan dag haha! Annars finns jag på fejjan! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0