Titta vad jag nyss såg!


Tänkte tipsa er om att nu snart kommer man snart kunna mobilblogga kostnadsfritt och utan massa nummer och grejer. Nämligen via en iPhone app! Låter väl som en underbar julklapp från blogg.se? Äntligen gör dom något man gillar haha.
Längtar faktiskt till den kommer ut, ska bli kul o se hur dom ordnat den. Skulle inte förvåna mig om det kostar någon krona per inlägg eller något liknande. Kanske måste man köpa något i blogshoppen innan man lägger upp ett inlägg?? Skulle inte förvåna mig dock.

Clara
Datum: 2010-12-23 Tid: 23:24:53

Hej!



Jag skulle vilja ha själva bloggen i samma höjd som menyn, och så skulle jag vilja ha menyn på vänster sida. jag skulle vilja ändra lite typsnitt i rubriken och meny-rubriker. Jag vill hemskt gärna ändra min profilbild också :D Kraaam

Clara
Datum: 2010-12-24 Tid: 00:10:14

Nu har jag mailat :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0