Sammanfattning av året, 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Ja gjorde jag nog men inget jag kan komma på.
- Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, inget av dom haha!
- Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nae
- Dog någon som stod dig nära?
Ingen jag kan komma på
- Är det något du saknat år 2010 som du vill ha 2011?
Solsemester, roligare sommarlov
- Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
1 november
- Vad var din största framgång 2010?
Jag tror jag har blivit mer säker i mig själv och i folk omkring mig. Har hittat nya vänner och även lärt mig glömma gamla.
- Största misstagen?
Har väl en del, men dom flesta har allt ordnat sig med ändå till sist
- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Aa låg på sjukhus i somras, hade något fel på lymfkötlarna eller va de heter haha
- Bästa köpet?
Det vet jag inte riktigt, mina boots som ja köpte förra vintern kanske 
- Vad spenderade du mest pengar på?
Godis, mat fika..... lite kläder kanske ;)
- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja alla mina vänner & massa annat
- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
Mohombi – Bumpy RideYolanda Be Cool & DCUP – We No Speak Americano - Radio EditSwedish House Mafia – One (Radio Edit)
- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Nog gladare tror jag
- Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mer framåt mot folk, tagit initiativet att prata och lära känna nya och liknande
- Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit hemma framför min dator/TV
- Var du kär i år?
Jadå
- Hur många förhållanden?
1
- Favoritprogram på tv?
Måste ha varit kungarna av Tylösand haha
- Bästa boken du läste i år?
Frågan är ju om jag ens läst ut en hel bok detta året
- Något du önskade dig och fick?
Minns inte riktigt från tidigare iår, min fick mig några goa dagar/kvällar.
- Något du önskade dig men inte fick?
Ja, men inget som bekymrar mig numera
- Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Minns inte det faktiskt
- De bästa människorna du umgåts med?
Linn, Nathalie, Sandra, Fanny, Hanna & massa andra
- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja massor
- Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Vet inte haha
- Vad fick dig att må bra?
Sol & varmt, musik, kärlek, vänner, mat hehe
- Vem saknade du?
Kan inte komma på någon speciell
- De bästa nya människorna du träffade?
Vet inte vilka jag lärt känna iår, kan inte nämna några speciella men alla jag lärt känna så mycket bättre sen a började på Torslanda!
- Årets sötaste?
Haha vet inte riktigt 
- Årets största kärlek?
Pontus
- Årets bästa?
SOMMARLOVET


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0