Packa upp för att packa ner igen..?

"Home sweet home." Är äntligen hemma nu! Verkar inte ha missat något under helgen här hemma iaf, har mest läst på facebook hur seg helgen har varit haha. Det blev en seg resa hem, hela dagen har varit seg faktiskt så det är skönt att vara hemma och ligga i sen egna säng.

Ska snabbt packa upp min lilla väska jag hade med mig för att börja skriva en lista på vad jag ska packa imorn. Ska ju packa för tre veckor?! Hur ska jag få plats är ju frågan. Allt i min garderob ska med! Fast nää, hoppas jag kommer få lite grejer i jul, eller presentkort och pengar så jag kan köpa mig lite nytt. Har gått och blivit something like a klädfreak? Vill bara ha & ha och tycker att jag har massa gamla kläder. Kan t ex inte komma på vad jag ska ha på mig imorn och det känns H E M S K T.

Letade igenom min gamla dator som jag sa att jag skulle göra! Hahaha fick mig änna några skratt där. Det var verkligen bilder sen 2005?! Bara vääääntar på att få dela med mig av en del på facebook, ska bli kul och se vad alla säger hahah! Men jag hinner nog inte göra det innan jag åker, utan får bli när jag kommer hem. Om 3 veckor... :(

Livet ät fan på topp just nu ändå! Jävligt stressigt men ändå så mycket att se fram emot. Gillar inte riktigt när man precis haft lov typ och är tillbaka i skolan och har 9 lååånga veckor utan studiedagar eller lov framför sig. Inga roliga högtider eller födelsedagar eller någonting. Det är ju verkligen hemkst! Men det var inte längesen jag tänkte så och nu har jag plötsligt bara 3 skoldagar kvar, jag ska till dublin på torsdag, det är julafton om 12 dagar och så ska jag ju till sälen nyår som också är snart så ska lägga upp mitt lilla schema om vad som händer i veckan imorgon. Har som sagt en del att fixa
Men somehow after all, det löser sig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0