På min playlist just nu:

Kan visa er vilka låtar jag lyssnar som mest på just nu, vissa har verkligen fastnat haha.
Ke$ha – Crazy Beautiful Life
Ke$ha – Grow A Pear
Ke$ha – Blow
Eamon – (How Could You) Bring Him Home - Main Version - Explicit
Mike Posner – Please Don't Go Lär bli en låt man hör konstant på radio snart!
Far*east Movement – 3D
Nelly – Just A Dream - Main
Eamon – Fuck It (I Don't Want You Back) - Dirty
Det är dessa som jag lyssnar som mest på. Vissa gamla som jag verkligen inte kan tröttna på, andra nya som ligger högst upp på listan vilker gör att jag sätter på dom mycket och fastnat för dom. Har verkligen inget att ge er idag därför jag bloggar om massa tråkig skit haha. Men nu får det räcka. Vi hörs imorn, XO


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0