Olika design till olika webbläsare?!

Några av er kanske sett och undrat vadå hon har ju inte skaffat några flikar? eftersom att ni inte ser dom. Men det gäller bara er som använder internet explorer, då ser min blogg jätteknasig ut. Men i dom andra som är mest populära ser den bra ut. Jag vet inte är det någon annan webbläsare som den också ser sådär konstig ut i? Snälla säg till mig isåfall för det måste jag ju fixa. Och om någon vet hur man kan fixa det utan att behöva göra om hela designen, för det orkar jag faktiskt inte, så snälla hjälp mig!!

Sofia
Datum: 2010-12-25 Tid: 19:16:04

Jag har explorer men det ser inte ut som nåt av dom på bilden. Dina flikar syns men alla utom "Fakta om mig & bloggen" är längst upp, men "Fakta om mig och bloggen" är under "Personligt" och "Övrigt"



Hahaha, suger på att förklara!

josefin
Datum: 2010-12-26 Tid: 23:58:11

UPPDATERA!

affwaf
Datum: 2010-12-27 Tid: 00:43:21

DENNA UNGEN HAR JOSEFINS STILMALL!

http://eemao.blogg.se



:o asså fan va sur man blir?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0