Mina julklappar

Kan berätta lite vad jag fick igår, men orkar inte lägga upp massa bilder. För det första hittar jag inte min kamera (!!!) och för det andra ska vissa saker ändå bytas osv..
Men jag fick:
• Byxor från Dublin
<form action="${AppUrl}index.bd?fa=search.do" name="search" method="post">
<input type="hidden" name="bl_id" value="${BlogID}" />
<input type="text" name="criteria" value="Sök här..." size="10" maxlength="64" />
<input type="submit" value="Sök" />
• Klocka
• Ring
• Parfym
• Presentkort
• Hard Rock café tröja från Dublin
• 2 böcker
• Smink
• Småsaker såsom pennor och lite annat
• En söt mugg och en bricka hehe
• En söt blomma & vas
• Jacka från Dublin
• Kofta

Hmm... har jag glömt något? Jag tror inte det i alla fall. Tyvärr visste jag mycket av det jag skulle få vilket var urtrisst tycker jag. Nästa år ska jag inte önska mig något alls så blir allt en överraskning haha. Egentligen hade jag velat önska mig bara pengar för då kan man köpa så himla mycket på mellandagsrean, men det är ingen som gillar att ge bort bara pengar haha. Men jag är nöjd!
Kan lägga ut en bild på jackan som jag är supernöjd med, hoppas den inte finns i sverige hehe ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0