Min facebook blev inaktiverad?

Loggade in på datan och vad är det första man ser? "Din facebook har blivit inaktiverad" Så fick sätta mig och göra en ny och lägga till alla vänner igen. Alla bilder, album och taggar är borta. Jippi säger jag ju bara. Fyfan för den som anmälde, så jävla onödigt seriöst. Jaja jag är redan uppe i 150 vänner!
Hahahaha ska skriva en till sak förresten, många har frågat frågar så som "varför tog du bort mig på facebook och la till mig igen, jätte moget?" eller "varför tog du bort mig på facebook för att du var sur och sen la till mig igen?" Nu vet ni haha, nån jävel anmälde men inget mer med det för jag skapade ju bara en ny eller hur? Så grattis till dig som slösade bort några sekunder på mig heeelt i onödan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0