Juldagen = degdag

Juldagen, alltid varit en trist dag för mig minns jag. Förra året låg jag hemma och typ kollade lite på alla julklappar men var bara hemma. Året innan det var jag magsjuk tror jag och nu i år har jag inte gjort någonting mer än fryst ihjäl typ.
Vill bara tända en brasa, sätta mig på en kudde med filt framför den och kolla på någon rolig svensk film haha. Men tyvärr så har jag verken någon brasa eller svensk rolig film, typ sällskapsresan haha! Måste kolla om jag får tag på någon av dom. Annars ska jag bara ta det lugnt idag.
Jag måste bara berätta om min hemskaste dröm!! Jag vet jag är sjuk men jag måste. Har tidigare drömt att min kompis dog, asså verkligen på riktigt. Så vaknade jag gråtandes och trodde hon var död på riktigt haha, så fick liksom tänka tillbaka på när ja senast pratade med henne, några minuter senare fattade jag att det var en dröm ;)
Men inatt då, det var en så jääävla verklig dröm. Vet inte varför men det var jag Cornelia och Madelene haha, som i alla fall var på stan. Så gick vi in i ett hus så stannade madde medan jag och cornelia tog hissen, vi skulle bara en våning men så fortsatte liksom hissen och vi fick inte stop på den, så åkte vi typ upp och ur själva huset utomhus tills vi kom till ett glashus, då åkte vi ner igen. Asså det var sjuuukt hemskt för det var ingen vanlig hiss det var typ som en karusell som höjdskräcken för vi satt inte fast någonstans eller något. Jag är sjukt höjdrädd också. Men till slut så åkte vi ner så följde madde med oss upp, och då fortsatte vi efter glasgrejen och så minns jag att vi var sjuuuuuuukt högt upp över vattnet, precis vid kranen det står eriksberg på fast typ sjukt mycket högre. Så blåste det och vi höll på att ramla av. Aldrig varit så rädd i mitt liv, drömmer alltid om sånt?!? Att jag är högt uppe och så håller jag på att ramla ner! :(:(:( Vaknade när vi satt där uppe och skulle precis ramla ner typ, asså hissen förvandlades till en suuuuperhög höjdskräcken och så var vi inte fastspända så kände verkligen hur jag skulle dö haha! Så jag var rätt så... confused när ja vaknade. Blir typ yr och mår dåligt av att tänka på det hahahaha! Ja nu vet ni det också, var tvungen att prata ut om denna hemska dröm..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0