Julafton nr. 2

Är framme i Sälen nu så kom dom och överraskade mig med en liten lilljulafton eftersom jag var i Gävle över jul detta året. Har lagt märke till att min kamera är totalt kass så använder den inte så ofta. Ska låna mammas lite här nu så ska vi ta massa bilder på dagarna. Men därför har jag inte tagit så mycket kort och tar lite google bilder istället haha. Fick 2 jättesnygga och goa koftor och en plånbok samt godaste parfymen: TACK! :)
Sen fick jag även sims 3 och ett pluspaket, tack så jättemycket! Hahaha jaaa jag är som jag är. Tycker det är världens roligaste sysselsättning en kall vinterkväll som denna, så nu ska jag installera dom och så lär jag ju sitta fastlimmad framför datorn dom främsta timmarna ;)

Vanessa
Datum: 2010-12-29 Tid: 20:17:52

åååhhhh älska sims! Kom du ihåg från i somras hemma hos hanna? haha <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0