Gårdagen - Onsdag

Kan berätta lite om gårdagen, vilket var en väldigt mysig dag. Linn följde med mig till stan efter skolan. Vi gick direkt till frisören så jag fick klippa mig. När jag var klar var det mammas tur så vi tog en tur på stan tills hon var klar. Vi var på jakt efter haremsbyxorna från lindex så ringde linn till backaplan och hittade dom så blev skitförbannad haha! För dom var slut över allt annars! Men till slut hittade jag till mig med. På bikbok så jag köpte dom och en till tröja som jag kan visa sen. Man ser tröjan och svagt byxorna på inlägget under. Sen gick vi till Pizza Hut vid 8 någon gång och åt middag.

Idag ska jag med Linn till stan och köpa hennes byxor och ta en fika eller något. Puss!
Linn på pizza hut och jag precis efter klippningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0