Fakta om mig & bloggen

Tänkte skriva ett litet faktainlägg om mig själv och bloggen som ni hittar i mina flikar längst upp! Tänkte bara berätta lite om mig, vanliga frågor så som favoritfärg osv haha.

Om mig:
Fullständning namn: Fillippa Jennifer Berg Ring
Födelsedatum: 28 januari 1996
Nuvarande hemort: Göteborg/Gävle
Syskon: 3 småbröder och en lillasyster
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Blå/gråa

Mode:
Favoritbutiker: Zara, Top Shop, Bik Bok just för tillfället
Favoritplagg i garderoben: Har inget speciellt faktiskt, min nya jacka eller mina nya byxor kanske
Vilken årstid har snyggast mode? Måste vara sommaren eller hösten
Beskriv en snygg outfit för dig: Se ett tidigare inlägg här
Klackar eller converse? Beror helt klart på vad jag känner för just den dagen
Favoritmärke: Har inget speciellt

Övrigt:
Favoritfärg: Vit/svart
Favoritmat: Tacos funkar alltid
Favoritårstid: Sommar, helt klart
Favoritägodel: Mobilen eller datorn hehe.

Om bloggen:
Jag har bloggat i:
3 år ungefär, fast lite fram och tillbaka då. Startade en blogg sommaren 2007, men den var väl kanske inge vidare. Så jag tog bort den och gjorde en ny sen höll jag på så tills jag startade denna. Nu har jag bestämt mig för att itne starta en ny blogg utan ska nog köpa en ny domän bara, kan ni gissa vad den ska heta kanske?
Jag bloggar för att: Först och främst för att jag tycker om att dela med mig av saker. Om man har fina bilder, bra citat eller bara något intressat att berätta då är det alltid kul att ha en blogg att dela med sig av allt i. Jag struntar i hur många läsare jag har för det har varierat väldigt mycket. Klart det är roligt om man har fler läsare och klart man blir med opeppad att blogga om man läsarna sjunker. Men jag tycker själv bara det är kul att dela med mig om saker och ting, skönt att få skriva av sig om man är ledsen (även om kanske ingen orkar läsa dessa låååånga texter) eller om jag har sett något snyggt på nätet gör jag ett collage och delar med mig av det så andra också kan se! Sen kan jag ju en del om bloggdesign också som såklart gör allt mycket roligare.
Min blogg handlar om: Mitt liv, allt om min vardag och mina tankar. Jag delar med mig av det mesta och skriver om det jag känner för just för stunden. Jag skriver och delar med mig om vilka kläder jag tycker är snygga, nyheter jag sett, tips jag vill lära andra och massa annat. Alltså precis vad som faller mig in. Ni kan se mina kategorier för att få reda på lite mer och vilka områden dom flesta av mina inlägg rör sig kring. Hoppas ni gillar vad jag skriver och lägg gärna en kommentar om det är något ni funderar över!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0