Dan före dopparedan

Julafton imorn ju! Låter ju sjukt, har ingen vidare julkänsla alls. Minns när man var liten, typ lucia och sen nu innan jul var ju helt magiskt haha! Och nu sitter jag här 10 år senare och har verkligen 0% julkänsla.
Jaja, detta verkar bli en slapp dag, har inte mycket att bjuda på. Hörs sen! XO

Clara
Datum: 2010-12-23 Tid: 16:15:36

Hej Jennifer!



Du hjälpte mig med min design på bloggen för ett tag sedan och jag är väääldigt tacksam. Dock skulle jag behöva hjälp med lite smågrejer igen. Du har ingen lust att hjälpa mig? Puss

Elin
Datum: 2010-12-24 Tid: 02:21:35

Åh Jennopenno, saknar dig!! Kom heeeem

Anonym
Datum: 2010-12-24 Tid: 16:37:45

gud va söt du är !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0