Andra advent.

Det är ju trots allt andra advent idag! Jag vaknade vid 9 och tog en frukost med mamma som jag skrev. Sen gick vi ut och skottade våran långa uppfart. Det har ju kommit hur mycket snö som helst!

Kan berätta lite om gårdagen. Jag åkte ju hem eftersom det var så kallt, så kom Hanna, Andreas, Elin och Fredrik hit och så chillade vi  bara. Betydligt roligare än att bara sitta hemma ensam. Fanny och Nathalie kom på besök också men dom drog rätt tidigt. Hanna och dom gick vid halv 12 ungefär, så kollade jag klart på en film som gick på TV innan jag gick och la mig.
Nu sitter jag och väntar på att Mamma och Sandra ska komma hem med mat, färdig kyckling och potatis sallad!
Världens godaste!? Så ska vi göra lite morötter och dipp efter maten och göra detta till en go och mysig andra advent. Hörs senare med dagens kapitel som handlar om kärlek, inte va jag har lust att prata om för tillfället haha. Puss! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0