24 dagar

Alla kör en sån där när man ska skriva olika kapitel osv. Så jag hittade en också som jag ska köra på! Det är fram till julafton och det börjar idag. Så nu har jag precis duschat och satte mig nyss framför datorn och ska börja med kapitel 1 som handlar om mig själv. Vet inte alls vad jag ska skriva egentligen, men men hittar väl på något! Jag och Hanna tog det chill idag, kollade film och myste bara. Trötta efter beep testet vi hade gympan, fick MVG förresten! Kände mig jätteduktig så jag köpte lite choklad och smaskade på till filmen förut!
___________________________________________________________________________________________________________

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – 10 faktan
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag idag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Mitt bästa minne
Dag 09 – En ny och en gammal bild på mig
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Bloggar jag följer
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min skola
Dag 17 – Betydelsefulla låtar
Dag 18 – 5 saker jag ser fram emot
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – 5 viktigaste sakerna i mitt liv
Dag 22 – Mina rädslor
Dag 23 – Det här får mig att må bra
Dag 24 ( JULAFTON ) – Året som har gått


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0