1 december - 13:23

Sitter i skolan, har bild och ska måla någon känt konst bild, as roligt ver-kli-gen. Ska gå till gympan snart och då blir det beep test! Hahaha undra hur det kommer gå, så gött tränad som jag är för tillfället. Sen blir det iaf stan med Hanna som varje onsdag? Haha tar en fika och kollar lite så får ja se vad jag gör ikväll. Hanna blev tillsammans med sin pojkvän idag igen och jag har en månad med min älskling så vi ska fira lite hehe ♥

V I K T O R F R I S K - FASHION FOR MEN
Datum: 2010-12-01 Tid: 18:07:59

Skön blogg du verkar ha!

Kolla gärna in min. 15 årig kille jobbar som modell och driver eget företag! Have a nice day!

MVH Viktor Frisk

Hanna
Datum: 2010-12-02 Tid: 09:18:15

Grym är du jennan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0